Home » , , , » Mümin Sarıkaya / Ben Yoruldum Hayat 2016 Albüm

Mümin Sarıkaya / Ben Yoruldum Hayat 2016 Albüm






Albüm ile ilgili diğer bilgiler

Yozgat'da doğdu. Henüz 1 yaşında iken babasını kaybeden Mümin Sarıkaya, bağlama ile ilk öğretim yıllarında tanıştı. 28 yıl boyunca bağlama çaldı ve son yıllarda beste yapmaya başladı. Eserlerini sosyal medya platformları aracılığı ile müzik severler le buluşturmaya başlayan Mümin Sarıkaya, Youtube da paylaştığı "Ben Yoruldum Hayat" bestesi ile dikkatleri üzerinde çekti. Bir çok dizide yer alan "Ben Yoruldum Hayat" şarkısının video klibi 100 milyonun üzerinde izlendi. 

Mümin Sarıkaya, Ahmet Çelenk ile yolları kesiştikten sonra eserlerini bir albümde toplamaya karar verdi. Türkiye'nin farklı yerlerinde konserlerine devam ederken, aynı zamanda albüm hazırlıklarını tamamladı. 

Mümin Sarıkaya'nın albümle aynı adı taşıyan, "Ben Yoruldum Hayat" şarkısının ve daha önce Single olarak yayınladığı "Al Başımdan Bu Dertleri" şarkının da bulunduğu albümde 10 eser yer almakta. Albümde 6 şarkının söz ve müziği Mümin Sarıkaya'ya ait. Ayrıca Neşet Ertaş, Ali Osman Nebioğlu, Nurullah Akçayır gibi ustaların eserlerini yorumlayan Mümin Sarıkaya ; albüm düzenlemelerinde Göksun Çavdar, Cihan Sezer, Alper Atakan gibi önemli müzisyenlerle çalıştı. 

MÜMİN SARIKAYA'nın ilk solo albümü "Ben Yoruldum Hayat" 17 Kasım Perşembe günü Dokuz Sekiz Müzik yapımcılığında çıkıyor. Albümün ilk klibi "NABIZ" isimli şarkıya Doruk Çetin yönetmenliğinde çekildi. Video klip önümüzdeki günlerde yayında olacak.



Albümdeki Eserler


Ben Yoruldum Hayat 
Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya 
Nabız 
Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
Yazın Yağar Kar Başıma 
Söz : Ali Osman Nebioğlu / Müzik : Nurullah Akçayır 
Yine Bir Hal Oldu 
Söz - Müzik : Neşet Ertaş 
Kerkük'ün Zindanına Attılar Beni 
Söz : Fahrettin Ergeç (Anonim) Müzik : Anonim
Şu Karşıki Dağda Kar Var Duman Yok 
Söz - Müzik : Anonim
Aşk Mı Sandın 
Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
Annem 
Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
Huzur 
Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya



Share this article :

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Albüm indir Download Full Mp3 indir - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger