Home » » Hayko Cepkin "Geç Kaldım" Şarkısını Kliplendirdi

Hayko Cepkin "Geç Kaldım" Şarkısını Kliplendirdi

Hayko Cepkin "Geç Kaldım" Şarkısını Kliplendirdi

Hayko Cepkin'in 'Aşkın Izdırabını...' ismini verdiği albümünün ikinci klibi 'Geç Kaldım' yayınlandı!

Prodüktörlüğünü Murat Aytekin, yönetmenliğini ise Mustafa Özen'in yaptığı klibin çekimleri Beykoz Kundura Fabrikası'nda 36 kişilik bir ekip ile 28 saatte çekildi. Klipte, animasyonların yanı sıra, Murat Yatman tarafından ‘matte painting' tekniği kullanıldı. Color Correction ise senior colorist Yücel Kurtul tarafından yapıldı.

'Zaman kavramını hiçe sayan' bir konsepte sahip olan 'Geç Kaldım' klibinde Hayko Cepkin, nükleer savaş sonrası kendini askeri bir sığınağa kapatıp, hayatta kalmış tek kişiyi canlandırıyor.


Share this article :

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Albüm indir Download Full Mp3 indir - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger